[Catalanitzador] Google Chrome en 64 bits per a Mac OS X

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
diu ago 10 21:53:58 CEST 2014

Hola Jordi.
El 10/08/14 a les 19:54, Jordi Mas ha escrit:
> Hola Pau,
>
> Pots provar si el Catalanitzador per a Mac X catalanitza bé els nous
> Google Chrome en 64 bits? [1].
Prova fet. Fracàs de l'intent a la versió estable del sistema (10.9.4);
no crec que pague la pena fer la prova amb la versió de Desenvolupadors,
però ja em diràs.

> Mai vam fer proves amb Chrome 64 bits perquè és nou. Sempre les vaig
> fer amb 32 bits.
>
> Aconsello fer la prova següent:
Descric els passos que he seguit:

> 1. Sobre qualsevol versió de Mac OS X no tenint cap Chrome instal·lat
> i el sistema en espanyol
Tinc en el sistema el Google Chrome instal·lat; l'eliminat i tinc una
aplicació que envia a la paperera qualsevol altres fitxer relacionat amb
l'aplicació que elimines. Així no hi ha possibles interferències.
Adjunte captura de la pantalla dels fitxers eliminats per si pot ser
d'ajuda.

Una vegada eliminada, i configurat el sistema en espanyol, reinicie l'equip.
> 2. Instal·lar el [1] en espanyol
Instal·lat. I executat per comprovar que l'aplicació està en espanyol
> 3. Executar el Catalanitzador
Executada la versió 2.2.2 del Catalanitzador.
> 4. Ha d'oferir Catalanitzar el Chrome
No. Adjunte pantalla del Catalanitzador on apareix desactivada l'opció
de Catalanitzar el Chrome. Em pense que el problema és que la versió que
tu m'has indicat que baixe s'anomena "Google Chrome Canary" i no "Google
Chrome". No sé si té relació però ho esmente.
> 5. Després de fer-ho, la llengua de navegació ha de ser en català i la
> interfície també (que depèn de la llengua del sistema)
Si, sense problemes la resta del sistema.

> Ja diràs com van les proves. Si pots enviar el fitxer LOG amb els
> resultats.
Adjunte el LOG del Catalanitzador.

> Atentament,
>
> Jordi,