[Catalanitzador] Problema amb el paquet d'idioma valencià per al Microsoft Office 2013

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dis oct 5 17:10:43 CEST 2013

Hola,

He estudiat amb especial deteniment el cas d’un Windows 8.1 64 bits amb un paquet d’Office de 64 bits.
He seguit les instruccions que esmentes més a baix.

He triat valencià, i he reiniciat el Word.

Com pots veure s’engega un Word de 64 bits en valencià.

La correcció ortogràfica es fa sense pegues.

Per tant, no aconsegueixo reproduir el problema que esmentes.

Josep M.