[Catalanitzador] Compartició amb el Facebook - possible problema

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dim nov 19 07:56:44 CET 2013

Hola Anna!

Escolta, el Facebook ens demana una imatge del catalanitzador de 200x200
mínim. Creus que pots passar-nos el logo en aquesta mida mínima (no cal que
siga quadrat).

Gràcies!
Pau

El dia 18 de novembre de 2013 9.49, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha
escrit: