[Catalanitzador] Versió de proves del Catalanitzador per a l'Android

Joan Montané joan a montane.cat
dis maig 18 21:12:14 CEST 2013

He tret la relíquia del calaix.

Model: HTC Magic amb Android 2.2.1, amb la ROM canviada, Cyanogenmod 6

El Catalanitzador canvia el locale. També afegeix els mots al diccionari.

El teclat de la cyanogenmod és el d'Android original, i permet assignar-li
el català com a llengua del teclat. Amb el català assignat al teclat,
suggereix els nous mots sense problemes.

Joan Montané

El 18 de maig de 2013 11.29, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit: