[Catalanitzador] Publicada la versió 1.9.0 de proves (desenvolupament) - dilluns 4 de febrer

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
diu feb 10 19:23:41 CET 2013

Al 10/02/13 19:15, En/na Jordi Mas ha escrit:
> Hola Toni,

> La meva proposta és catalanitzar només, si l'usuari té una 18.0.1 i
> existeix una 18.0.1 en català li instal·lem, sinó la part de paquet de
> llengua no la fem.
>
> Toni, saps com es pot saber en quin canal està un perfil / instal·lació?
> Quina és la manera recomanada de saber-ho.

Hola,

entenc que és la que ja has dit:
defaults/pref/channel-prefs.js

hi ha un fil al respecte:
http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?f=23&t=2280605

ens hem oblidat del canal 'esr' (estable), tot i que no crec que molts
usuaris l'emprin.

Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat