[Catalanitzador] Publicada la versió 1.9.0 de proves (desenvolupament) - dilluns 4 de febrer

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
diu feb 10 19:11:37 CET 2013

Al 10/02/13 18:21, En/na Jordi Mas ha escrit:
> Hola Jordi,

> Aquest és molt bon punt. De fets de canals hi ha uns quants:
>
> http://kb.mozillazine.org/App.update.channel

> Correcte. Al registre consta com a 19.0 (la forma que usem per detectar
> la versió) i la versió que hi ha dins del binari (la segona forma que
> usem per detectar versions habitualment) també diu 19.0.

> El que he trobat és que el channel està definit a:
>
> C:\Program Files\Mozilla Firefox\defaults\pref
>
> o bé a als prefs.js.
>
> En el meu cas al primer. Jo el que faria és detectar que si el canal no
> [...]

Ep,

hi ha 4 canals: release, beta, aurora, nightly.
Cal dir que des de fa poc el Firefox ja s'actualitza sense avisar a
Windows (à la Chrome). Per tant, excepte els usuaris avançats que
controlen la versió que volen (hi han desmarcat l'opció a preferències),
la majoria d'usuaris són actualitzats tant sí com sí.
Si oferim actualització, ho faria tant per a beta com per a release,
prenent la darrera de cada branca segons s'indica a:
http://www.mozilla.org/includes/product-details/json/firefox_versions.json

Els meus cinc cèntims,

--
Toni Hermoso Pulido