[Catalanitzador] Publicada la versió 2.1.0 de Windows en proves (desenvolupament) - 25 d'agost

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll ago 26 19:49:44 CEST 2013

Al 26/08/2013 16:46, En/na Pau Iranzo ha escrit:
> Hola,
>
> Jo he fet una instal·lació neta del Windows 8.1. He iniciat sessió amb
> el meu compte outlook.com <http://outlook.com>, al qual tinc el valencià
> com a llengua principal. El Windows, m'apareixia parcialment en valencià.
>
> He aplicat el catalanitzador, però res no ha canviat. Tot i no tindre el
> paquet de català, el valencià apareix com a llengua però també diu que
> el paquet de llengua no és disponible.
>
> Una miqueta raro...

Pau,

Dues coses:

1) Quina versió del Catalanitzador estàs fent servir? Pots incloure el
fitxer de registre?

Ara mateix no suportem el Windows 8.1. El que hauria de passar amb el
Catalanizador 2.10 és que no t'ofereix l'opció de Catalanitzar el
sistema ja que no tenim suport pel paquet d'idioma en encara.

2) M'ha sembla observar que amb el Windows 8.1 si tens un compte Hotmail
o similar t'agafa les preferències de llengua que puguis tenir, però no
he tingut temps de verificar-ho. Entenc que això seria nou del 8.1.