[Catalanitzador] Plans pel Catalanitzador 2.2

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic ago 21 09:02:15 CEST 2013

Hola Josep,

> Hola,
> Em sembla molt correcte això que comentes, Jordi.
> Jo crec que per ordre de prioritat seria interessant catalanitzar:
> 1. LibreOffice, molt important, ja que és un vaixell insígnia de Softcatalà.

El LibreOffice és extremadament complexe. En Joan i jo ens ho hem mirat
i hem desistit. També requeriria força manteniment. No és impossible
però si complicat.

> 2. La interfície dels navegadors més usuals d'internet (alguns ja es
> catalanitzen)

Mirant les estadístiques d'ús a Internet d'ús de navegadors, ja
catalanitzem Internet Explorer, Firefox i Chrome. Penso que amb això
cobrim un % molt important.

> 3. WinRAR

El Winrar és molt emprat. Segurament podríem fer a partir de certa
versió. En Joan s'ho va mirar.

> Els altres només en cas que es pugui (/aka/, que algú hi estigui
> interessat en programar-ho)

Perfecte. Podríem fer una Marató i mirar-ho plegats.