[Desenvolupament] Coses "rares" al windows 8

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dij nov 15 00:09:08 CET 2012

El 14 de novembre de 2012 23:15, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Hola Xavi,
>

>  Hola, estic fent proves a un Windows 8 de 64 bits.

> Sí, aquest és el comportament esperat d'una la versió 1.2.
>

>  A la segona, ja amb la versió de proves, executant-lo el sistema "verge",

> Respecte a l'Internet Explorer en Windows 8 s'inclou el Internet Explorer
> 10 i aquest és catalanitza quan instal·les el paquet d'idioma. Llavors,
> fitxa't que a la descripció de hi ha una secció que diu 'No es pot aplicar'
> i allà ho explica.
>
> Cert, no ho havia vist. De tota manera, jo canviaria la frase, i posaria
"no ofereix la possibilitat de catalanitzar l'Internet Explorer *per
separat de la llengua del sistema*". També afegiria un text semblant a
l'acció del SO "En algunes combinacions, també inclou la catalanització de
l'IE".

> A part de l'acció d'Internet Explorer hi ha cap que penses que NO hauria
> de sortir en gris?

La resta, tot correcte.

Ara vaig a valencianitzar-lo, a vore què passa ;)
--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >