[Desenvolupament] Pla de proves per la versió 1.3/1.4

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dll nov 12 01:24:11 CET 2012

Xavi,
Has provat baixant els controladors pertanyents al teu fabricant de la
placa base (o del xip directament) en comptes de deixar els que Windows8
instal·la per defecte? Això semblant m'ho he trobat jo i ho vaig
solucionar daquesta manera. Al meu cas va ser una targeta Realtek i vaig
aconseguir-los del web oficial (realtek.com.tw)... No se si serà el
mateix cas però per provar que no quedi ;)

Els meus cinc cèntims,
Benny.

Al 12/11/2012 00:09, En/na Xavi Ivars ha escrit: