[Desenvolupament] Error amb el complement d'outlook alcatalinitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij mar 29 23:49:06 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> El problema va aparèixer en:
>
>     * Windows 7 Home Premium SP1 64 bits
>     * Microsoft Office 2007 SP2 32 bits
>     * Microsoft Outlook Hotmail Connector 32 bits 14.0.6106.5001

Gràcies Josep M.

Tinc aquest programari instal·lat però no aconsegueixo que aparegui el
problema.

Et dic el que he fet, després d'instal·lar tot aquest programari:

- He creat un compte al Microsoft Outlook 2007 usant un compte Internet
- He executat el Catalanitzador

L'Outlook es continua obrint correctament. Pots donar algun detall més
de com és manifesta el problema? A l'iniciar l'Outlook? Potser cal
configurar el connector amb un compte de Hotmail?

Moltes gràcies,