[Desenvolupament] Fitxers de log del Catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div mar 23 14:39:28 CET 2012

2012/3/23 Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com>

> Hola,
>
> Pau, Jordi (Mas), se suposa que el fitxer de log també es guarda a la BD?
>
> Ho dic perquè volia veure quins han sigut els 4 errors que ha donat el
> Chrome, per intentar depurar-los esta vesprada, però m'he trobat que el
> camp LogFile a la BD està buit.
>
> En el fitxer parser.php qeu analitza l'XML i el guarda a la BD en cap lloc
> fa intenció de guardar-ho.
>
> Algun suggeriment?

Vam crear el camp a la base de dades però el log no es puja mai. Ho farem
de cara a la 1.1. Ens vam quedar sense temps.

Cap patró que hagis vist?

A la gent que ens escriu els adreço aquí:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Informe_d%27error

Si algú diu alguna cosa de Chrome, o envio aquí.