[Desenvolupament] Web catalanitzador - Cas IE8 o superior - Disseny

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic mar 14 21:08:24 CET 2012

En/na Pau Iranzo ha escrit:
> Hola,
>
> El Jordi m'ha estat comentant la problemàtica amb l'IE8 i superiors.
> Haurem de posar un avís o fins i tot una petita indicació de què fer
> quan l'usuari tinga IE8 o superior.
>
> A mi em ve al cap fer un popup amb jquery on s'explique ràpidament a
> l'usuari què ha de fer i posar a sota de tot un enllaç final de
> baixada. O bé posar un missatget tot just a la dreta del botó...
>
> Per a això necessitaríem un petit disseny.
>
> Què en penseu?

Hola,

Hi ha usuaris que poden tenir bloquejats els popups. No sé si usar
popups és un pràctica estàndard web a dia d'avui.

Jo penso que seria millor que a la zona on tenim ara el botó verd que
diu "Baixa'l ara" aparegues el mateix botó amb un requadre que expliqués
que cal ignorar l'avís.

Bé, és només la meva opinió. I ja dic, no sóc cap expert. Estaria bé
mirar que fan altres webs amb el mateix problema.