[Desenvolupament] Nova versió amb compatibilitat amb nou cas d'ús per Firefox

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic mar 14 01:42:15 CET 2012

En/na Xavi Ivars ha escrit:
> Acabe d'afegir també el codi que canvia la lògica del Chrome segons [1]

Sobre la versió anterior, quines errades hem corregit per Chrome?

> També he actualitzat el binari a latest. Si podeu provar-lo...
>
> PD: Jordi, saps per què pot ser que el binari que genere jo ocupa molt
> més que el que generes tu? Pesa quasi el doble...

Sí, a:

CatalanitzadorPerAWindows/Application/Version.h

commenta la línea: #define _SLIDESHOW 1

Això desactiva la compilació de les diapositives.