[Desenvolupament] Proves amb el Chrome i la versió 0.99 - ajuda

dim mar 13 12:33:15 CET 2012

Al 12/03/2012 20:56, En/na Xavi Ivars ha escrit:
> [...]
>
>   * si no està el Chrome instal·lat
>       o NO ES POT REALITZAR L'ACCIÓ
>   * si està el Chrome instal·lat
>       o si existeix una llengua de navegació al Preferences, i és
>         distinta del català
>           + CATALANITZAR
>       o si existeix una llengua de navegació al Preferences, i és el
>         català
>           + ACCIÓ JA REALITZADA
>       o si no existeix llengua de navegació al Preferences,
>           + si la clau app_locale al LocalState és distinta al català
>               # CATALANITZAR
>           + si la clau app_locale al LocalState és el català

Ep
Sobre el tema aquest:
> Configure manualment la llengua de navegació en espanyol i català
> (espanyol primer). En aquesta situació, execute el Catalanitzador, i
> em diu que l'acció del Chrome ja està realitzada.
Molt al principi, també passava amb l'Internet Explorer: si el català
apareixia com a una llengua de navegació però no era la primera, el
Catalanitzador deia que "acció ja realitzada". El JordiM ho va canviar
per tal que, en aquests casos, el català passés a la primera llengua.
Suposo que hauria de ser així també per al Firefox+Chrome.

Potser caldria afegir aquest cas a la lògica que  esmentes (he
_subratllat_ el que he afegit):

[...]
          + _si el català és la primera llengua
            _
              # _ACCIÓ JA REALITZADA_
          + _si el català no és la primera llengua_
              # _CATALANITZAR_
[...]

Apart d'això, si es dóna l'últim cas de la lògica:

  * si està el Chrome instal·lat
      o si no existeix llengua de navegació al Preferences,
          + si la clau app_locale al LocalState és el català
              # ACCIÓ JA REALITZADA

Caldria considerar si seria convenient o no "fixar" el català com a
llengua de navegació.

salut
jordi s