[Desenvolupament] Amplicació del model de dades i canvis part servidor

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic mar 7 08:25:42 CET 2012

En/na Pau Iranzo ha escrit:
> Iep Jordi,
>
> Ja ho tinc gairebé acabat. Respecte a quan es crea l'entrada
> operatings, t'ho pregunte amb un exemple:
>
> Tenim a la taula això (per exemple):
> 1 6 0 2 0 768 1 WindowsVista  32
> 2 6 1 1 0 274 1 Windows7  64
>
> Si rebem:
> 1 6 0 2 0 768 1 WindowsVista  32
>
> No l'incloem.
>
> Si rebem:
> 1 6 0 2 0 768 1 Windows7  32
>
> Creem l'entrada a la taula.

Correcte. Per resumir la taula té aquests camps:

* OSMajorVersion
* OSMinorVersion
* SPMajorVersion
* SPMinorVersion
* SuiteMask
* ProductType
* Name
* Bits
* Name

Per determinar si una entrada és nova es comparen tots els camps excepte
el Name.

Bàsicament el camp Name és nou i que farem és quan ara el Catalanitzador
l'enviï popular les entrades ja existens amb el valor Name que ens
enviï. És important que quedi clar perquè ho fem.

Això ho fem per no tenir dues entrades duplicades una amb Name i un
altre sense Name.

> Per altra part, quan dius això: "Llavors usi el camp Name que rep si
> està omplert per popular aquest nou camp que ara el Catalanitzador
> envia", vols dir que per exemple tenim aquesta entrada (name sense
> omplir):
> 1 6 0 2 0 768 1 NULL  32
>
> Hauríem d'actualitzar-la i posar-hi el name allà? De forma que si rebem:
> 1 6 0 2 0 768 1 WindowsVista  32

Correcte.

> I no existeix cap entrada igual, però sí alguna que igual però amb el
> camp name a NULL, llavors l'actualitze?

Correcte.

Quan tinguis el codi, si el pots pujar al GIT i abans de possar-lo en
producció si vols li dono un cop d'ull.