[Desenvolupament] Com configurar les opcions internacionals del Windows 8

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim jul 24 22:59:45 CEST 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Aquí explica diferents mètodes per configurar les opcions internacionals
> (de llengua) del Windows 8:
> http://technet.microsoft.com/en-us/library/hh825705
>
> Algun d’ells podria servir als propòsits del Catalanitzador...

Sí, definitivament.

Els de Microsoft bàsicament ja no fan les coses com fins ara:

"In Windows 8 the intl.cpl command line tools do not support the new
settings available in the Region and Language sections of the Control
panel. For Windows 8, we recommend using the International PowerShell
cmdlet settings to automate customizing international settings."

Aquest era un dels sistemes que usàvem.

Fins l'Agost no em podré mirar tot el tema de Windows 8, però tant aviat
m'hi posi us comento.