[Desenvolupament] Integració del Catalanitzador amb el Rebost

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim gen 31 23:50:26 CET 2012

En/na Marc Belzunces ha escrit:
> El 31 de gener de 2012 17:48, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Per cert, l'enllaç d'exemple que dones d'integració al Rebost:
>
> http://baixades.softcatala.org/?url=http://www.softcatala.org/pub/softcatala/catalanitzador/office2007/office2007-lip.exe&id=3511&catalanitzador=1
>
> No xuta. ?
>
> Diria que hauria de baixar el fitxer en clicar-hi...

Sí, ho sé estic esperant que comenti el Toni.

A les baixades del Rebost si alguns paràmetres:

&mirall=&extern=1&versio=3.3&so=win32

Que semblen necessaris i necessito que el Toni indiqui quins valors vol
que enviï per aquestes fitxes.