[Desenvolupament] Què passa amb el Explorer 7 de 32 bits en un SO de 64 bits?

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic gen 25 18:48:10 CET 2012

2012/1/25 Josep M. <josep.m8 a gmail.com>

>   Tinc 2 Windows Vista Ultimate, un de 32 bits i un de 64 bits.
> Cadascun d'ells té un Windows Internet Explorer 7 (v7.0.6000.16386) de 32
> bits
> Quan executes el Catalanitzador en ambdues màquines:
> En la de 32 bits "Paquet d'idioma per a l'Internet Explorer" surt
> "Seleccionada i preparada per executar-se"
> En la de 64 bits "Paquet d'idioma per a l'Internet Explorer" surt "No es
> pot aplicar en aquest sistema"
> És normal que no es pugui catalanitzar un Windows Internet Explorer 7 de
> 32 bits allotjat en un SO de 64 bits?

Sí, perquè el Catalanitzador determina que estàs en 64 bits i que l'IE serà
64 bits també.

Penseu que és una configuració habitual tenir un IE de 32 bits en un
sistema de 64? Si cal suportar això, detectar-ho pot que no sigui pas fàcil.