[Desenvolupament] Catalanitzador 0.96 i Google Plus

Marc Belzunces mbelzunces a gmail.com
dic gen 25 09:31:33 CET 2012

El 24 de gener de 2012 21:02, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha
escrit:

>  Ep
> He fet clic al primer enllaç i m'ha sortit això al navegador:
>

> Interpreto, doncs, que l'enllaç fa el +1 al Google+ i també t'ofereix
> l'opció d'escriure un comentari per compartir-lo al tauler d'activitat, no?
> Suposo que aquesta és la funcionalitat desitjada.
> O bé es volia posar un text per defecte com el de "Jo ja he
> catalanitzat..."? (que no sé ni si és possible fer-ho, no veig que ho
> mencioni a la pàgina de referència que ha mencionat el JordiM)

Uhum.... No havia clicat a l'espai per escriure, de manera que interpretava
que havia fet +1 i prou.

Tanmateix, al clicar a l'espai per escriure ara m'apareix això. És un
comportament diferent de, per exemple, el botó de Google+ al Google Reader,
on apareix tot al principi (i captant automàticament el text de
l'apunt/web).

Marc Belzunces

http://www.softcatala.org/

Bloc personal: http://www.holoce.cat