[Desenvolupament] Cap el Catalanitzador 1.0

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dll gen 16 17:48:22 CET 2012

Hola Jordi,

és molt comprensible que toqui ja preparar la 1.0.
Només una cosa que mouria abans de fer la gran difusió, que seria
algun sistema d'actualització, o com sigui, que permeti avisar a
l'usuari que hi ha una nova versió del catalanitzador.
Això ens permetrà repescar gent que potser provarà el programa ara,
però en properes versions se n'oblida perquè pensa que ja està tot
fet.

Els meus cinc cèntims,

El 16 de gener de 2012 17:38, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat