[Desenvolupament] Pas 3 i 4

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis gen 14 08:10:54 CET 2012

Hola Marc,

> Al pas 4 hem diu que he assolit el 100% de catalanització. Però no és
> veritat perquè l'IE9 continua en espanyol. El percentatge hauria de
> considerar les accions que no s'han pogut dur a terme.

El problema és que el Catalanitzador considera que el paquet d'idioma
d'IE en 64 bits no existeix. Un cop s'afegeixi funcionarà bé.

El comportament tècnicament és correcte. L'IE9 el considera que no es
pot Catalanitzar perquè no existeix paquet d'idioma i llavors et dóna el
% sobre el considera que pot fer.

> Comparteix-ho-->Comparteix-lo

Aquest botó és la tercera vegada que el canvio de Compateix-ho a
Compateix-lo. Ho deixo com està ara ja si ningú demostra que la versió
actual és incorrecte.

> Al clicar sobre el boto del Facebook, al meu Facebook apareix
> l'enllaç, però cap text. Jo diria que és possible posar-hi un text...

> En tots dos, Twitter i Facebook, no havia d'anar al text el grau de
> catalanització per introduir certa "competitivitat" entre usuaris?

No ho he fet perquè realment el Catalanitzador en una primera versió no
catalanitzarà tot allò que és possible, com per exemple, l'Adobe
Acrobat, l'OpenOffice.org, etc. Llavors que la gent competeixi amb uns %
de Catalanització que són del tot cert em va semblar poc seriós.

En qualsevol cas, pots afegir-ho com a idea a:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/CatalanitzadorPerAWindows/CosesAFer

amb el text que suggereixes utilitzar.

Moltes gràcies,