[Desenvolupament] Catalanitzador: versió compatible amb Windows XP anteriors al XP2

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll gen 2 16:32:03 CET 2012

En/na Josep M. ha escrit:
> Sí, ara ja s'executa correctament.
> Una tonteria: estic fent anar el /Catalanitzador/ en un portàtil una
> mica vell, i la pantalla TFT no és cap meravella. Això fa que es
> confongui una mica el color entre les icones "Seleccionada i preparada
> per executar-se" i "Acció ja realitzada anteriorment en aquest
> ordinador" (o sigui, el color negre i un color verd fosc)

He pujat una mica el nivell de verd perquè sigui més fàcil de
diferenciar. Veure captura de pantalla.

> Ho he provat en un Win XP SP1 en anglès + MS Office 2003
> El Win XP no el tradueix (com era d’esperar) i el MS Office sí. Alerta:
> hi ha un text tallat, quan tries “Paquet d’idioma per a l’Internet
> Explorer” que diu:
>
> /No es pot aplicar/
> /La versió [...]. Cal que instal·leu el paquet d’idioma per a *???*/
> I s’acaba la frase abruptament amb el “per a”
> Ara vaig a formatar i instal·lar un Win XP pelat (SP0) en anglès i un MS
> Office 2007 a veure què passa

Jo he solucionat. No havia prou espai al control que encabir el text.

He actualitzat la còpia a latest, si la tornes  abaixar ja tindrà
aquestes correccions.

Gràcies,

Name: dialog_verd.jpg
Type: image/jpeg