[Desenvolupament] Catalanitzador versió 0.93: bug report: screen corruption

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu gen 1 17:43:01 CET 2012

Hola Jordi,

> ACTUAL RESULTS:
> - El Catalanitzador passa al següent pas, però no es reflecteix a la
> pantalla. Si es fa clic a "Endavant" un altre cop, el Catalanitzador
> executa els canvis, però no es veu a la pantalla (mira el pantallasso de
> dalt)
>
> EXPECTED RESULTS:
> - El Catalanitzador passa al següent pas i la finestra es refresca
> correctament.
>
> No sé si quan reiniciï podré tornar a reproduir l'error.
> Algú més pot reproduir-lo tal com indico a dalt?

Ah, molt bona!!!

Aquest problema em succeïa alguns cops no havia aconseguit reproduir-ho.
  Ara ja l'he solucionat, moltes gràcies. A la versió que hi ha a latest
hauria d'estar ja corregit.

Gràcies Jordi,