[Desenvolupament] Catalanitzador versió 0.93 - feeback round 2

diu gen 1 15:32:14 CET 2012

Ep Jordi
Continuo amb la segona ronda de feedback.
Segueix essent de la versió 0.93 perquè ja tenia els pantallassos fets
d'ahir i marcades les coses que volia comentar...

- Fent aquest canvi aplicacions --> Fent aquest canvi, aplicacions

- Espereu, si us plau. --> Espereu...
- Descripció de la tasca --> Descripció de la tasca: [dos punts finals]

- PC -> ordinador
- difussió --> difusió
- a aquesta aplicació donant-la a... --> al Catalanitzador donant-_lo_ a
- Comparteix-lo --> Comparteix-ho
- Sobre el text del Twitter:
"He catalanitzat el meu PC! Fes-ho tu també a:
http://catalanitzador.softcatala.org"
Proposo alguna cosa com ara:
"Jo ja he catalanitzat el meu ordinador! Tu també pots amb el
Catalanitzador de @softcatala: http://catalanitzador.softcatala.org"
Crec que val la pena mencionar específicament "Catalanitzador" (o
#Catalanitzador) a la piulada malgrat que ja aparegui a l'URL, perquè és
possible que l'URL s'escurci, cosa que faria que ja no hi aparegués el
nom de l'aplicació. També és interessant afegir una referència a
l'usuari @softcatala per captar usuaris potencials (i comptaria com a
mencions, que no sé si augmenta el "karma")
Ignoro el text que surt al Facebook perquè no en tinc...

- Veig que a la pantalla final ja no hi surt el resum de "S'han fet X
canvis...." que sortia a la versió anterior. És normal? Un resum final
d'allò que s'ha fet crec que seria interessant.

Fins aquí les pantalles que he vist jo en aquesta versió.
Ara envio un correu addicional amb el "round 3" de com ha anat
l'execució (Jordi, comença a tremolar)

salut
jordi s