[Desenvolupament] PMF del Catalanitzador

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dic feb 22 10:26:31 CET 2012

El 22 de febrer de 2012 9:07, Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com> ha
escrit:

> El 22 de febrer de 2012 8:13, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit:

> el
> >

> No m'agrada com queda. El color blau sobre vermell és força molest.
>
> Preferia el botó negre com abans.

He fet en un moment un botó negre com el d'abans, però no és exactament
igual que el botó de "Conegueu-ne el projecte". Però no he pogut fer més.
S'ha acabat l'hora d'esmorzar i em toca tornar a la feina :D

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >