[Desenvolupament] Creació de pàgina d'estadístiques del catalanitzador

Pau Iranzo paulists a gmail.com
diu feb 19 12:36:52 CET 2012

Hola,

Per desgràcia, porte dos mesos treballant molt i no tinc últimament temps
per res, concretament l'últim punt relacionat amb el catalanitzador: crear
una pàgina on es mostren les estadístiques relacionades amb els resultats
de les instal·lacions. Aquestes dades es troben a la bd del catalanitzador.

Simplement cal crear les consultes adients que mostren els resultats
necessaris que es proposen ací:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/Coses_a_fer#Lloc_web

Concretament:
Consultes SQL per tenir una pàgina d'estadístiques d'ús

   - Instal·lacions (per dia/setmana/mes/any)
   - Versions del windows
   - Percentatge de catalanització?
   - Programes catalanitzats?

Algú podria dedicar-s'hi? Ja tinc muntat el codi php necessari per enviar
les consultes sql, només cal crear les consultes, es reben les dades i
dibuixar una taula o gràfic. Un exemple del que hi ha fins ara podeu vore'l
a:

http://catalanitzador.softcatala.org/stats.php

No cal que siga tan guai, simplement podeu mostrar taules amb el resultats.

Algú s'ofereix? Xavi?

Salut!

Pau