[Desenvolupament] Catalanitzador 0.97 - canvis XP

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div feb 10 21:53:52 CET 2012

En/na Jordi Serratosa ha escrit:
> Ep Jordi,
> No sé quines dades fas servir per detectar la finestra que apareix:
> algun text que hi apareix (títol o contingut?) algun handle? classname?
> Si és amb text literal que surt, pot ser propens a error.... Hi ha un
> programeta per "espiar" les propietats de les finestres que et pot ser
> útil per obtenir-ne informació:
> http://windowdetective.sourceforge.net/screenshots.html
>
> A mi em sona que hi ha 2 tipus de diàlegs que apareixen: el de "Inserte
> el disco" (com el que li surt al Josep M) i el de "Faltan archivos" [els
> [...]

Hola,

El handle de la finestra no es pot fer servir perquè és un identificador
que es genera cada cop. El text tampoc perquè canvia d'idioma a idioma
(Windows francès, etc). Faig servir la classe i els identificadors de
controls que té.

El problema és que hi ha dos capses de diàleg: la que surt al canviar el
locale i la que li surt al Josep M. amb el paquet d'idioma. Per la
primera fa fem el cancel·la, la segona l'ha de reproduir per poder
afegir-ne support.

Us dic alguna cosa tant aviat ho tinc més clar.