[Desenvolupament] iTunes 10.6.3

Josep M. josep.m8 a gmail.com
div ago 17 20:07:36 CEST 2012

No, si a mi em sembla molt bé catalanitzar l'Skype (28% de penetració), per
exemple, encara que no surti a la llista de Softcatalà.
Sobre l'iTunes, amb l'inspector en sabrem el % de penetració, i podrem
valorar si val la pena d'incloure'l, en funció de la dificultat que presenti
(que sembla ser que és molt baixa, o sigui que ha de ser força fàcil de
catalanitzar-lo)
En quant a l'Avast, només comentava que al ser el 6è de la llista de
Softcatalà, tot fa pensar que té un grau de penetració significatiu, i per
tant que estaria bé fer un inspector per confirmar-ho.

No sé si m'he explicat prou bé. La meva idea és que cal anar catalanitzant
tot el que es pugui, començant pels que tenen un índex de penetració més
alt, i sense perdre de vista la dificultat que presenta la implementació al
Catalanitzador.
O sigui, que es pot catalanitzar un programa amb un 2% de penetració, si la
implementació és quasi immediata i sense cap problema, i també un programa
amb un 10% de penetració que doni més problemes d'implementació. Es tracta
de fer un quocient (penetració/dificultat) i començar a atacar pels que
tinguin un quocient més alt (o sigui, els que tenen penetració alta o
dificultat baixa)
Els inspectors van de meravella per tenir l'índex de penetració dels
candidats a catalanització. L'índex de dificultat en la implementació l'heu
de valorar els que en sabeu d'aquestes coses! ;)

Josep M.