[Desenvolupament] Errors en producció de la versió 1.2.2 del Catalanitzador

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dic ago 1 22:08:33 CEST 2012

El 1 d’agost de 2012 22:05, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:

> disculpeu la brevetat, escric des de mòbil.
>
> Coses que em venen al cap que poden interferir amb l'Acrobat: IE, MS
> Office, per les barres i botons, i l'Acrobat Professional, el que crea pdf.

Potser el Firefox i el Chrome també: ambdós poden mostrar finestres
incrustades de l'Acrobat, i potser passe el mateix que amb l'IExplorer.

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >