[Android] Problema data Android

josep mª sole ventosa josep_maria_sole_27 a hotmail.com
diu feb 17 12:11:36 CET 2013

Bon dia,
Tinc un samsung galaxie SII NFC I9100P.

En posar l'idioma en català m'apareix un error en la
pantalla inicial (hora i data), posa:

11:50

dg. 17  17e  febr.

El text 17e no hauria d'aparèixer.

Sabeu alguna cosa sobre aquesta anomalia?
Tinc la versio 4.0.4 d'Android.El firmware (Kies de Samsung) es l'ultim:PDA:LP4/PHONE:LP1/CSC:LP2(XEC)
He provat altres idiomes i l'error no apareix en ells.

josep mª solé

SI US PLAU, SI HEU DE REENVIAR AQUEST CORREU, TINGUEU EN COMPTE ELS PUNTS:
1 .- Esborra l'adreça del remitent així com qualsevol altra adreça que aparegui en el cos del missatge.
2 .- Protegeix a tots els teus contactes de tercers, posant les seves adreces en la línia de CCO (Amb còpia oculta).
Combatre el correu brossa és tasca de tots