[Android] "Gesture Typing" en català a la versió 4.2

Jordi Amorós jordi.amoros.andreu a gmail.com
dim nov 13 19:29:35 CET 2012

Bona tarda a tothom,

Sóc nou :D

Aquest matí ha començat a distribuir-se l'última versió d'Android, una de
les novetats que inclou és el 'gesture typing' (funciona com el 'swype')
però no funciona en català.

He estat indagant en el tema i al final he descobert, que sol està
disponible si el "Diccionari complementari" de l'idioma existeix (Idioma i
entrada de text > Configuració del teclat d'Android > Diccionaris
complementaris).

Hi ha instruccions disponible sobre com generar el fitxer XX_general.dict (
XX == ca en el nostre cas).

Llavors, per a que fos utilitzable per als usuaris, hauria d'aparèixer
llistat en aquest json:

http://www.gstatic.com/android/keyboard/dictionarypack/metadata.json

 i ésser allotjat a:

http://www.gstatic.com/android/keyboard/dictionarypack/ca_general.dict

Si genero jo mateix el ca_general.dict, algú em sabria dir les
possibilitats de què Google l'accepti com a bo i el publiqui? O, quin
hauria de ser el procediment adequat
per a què això arribi a bon port?

A reveure.