[Android] Versions beta del Firefox mòbil natiu en català

lluís mas Esquerra mas.lluis a gmail.com
dic maig 16 12:32:54 CEST 2012

ja tinc el Firefox al meu mòbil en Català! de fet no em feia falta
instal·lar res baixant l'arxiu directament des del mòbil, el problema és
que jo, cap de suro, l'estava baixant amb l'ordinador de sobretaula.

moltes gràcies

Al 16/05/2012 12:18, En/na Toni Hermoso Pulido ha escrit: