[Android] Samsung Espanya i el català

Aleix Vidal i Gaya aleix.vidal a gmail.com
dim mar 27 18:24:44 CEST 2012

Les personalitzacions dels fabricants ja ho tenen això. Excepte Sony, crec
q a la resta els fot mandra traduir-les al català. La veritat és que amb la
qualitat de la interfície d'Android 4.0, i venint en català de sèrie, les
personalitzacions ja se les poden ben confitar. A Android, o
mobils/tauletes "Puré Google", que no puguin marranejar els fabricants (jo
ben feliç amb el Nexus S amb ICS), o Sony i para de comptar...

Caldrà pressionar pq no haguem de parar de comptar amb Sony i puguem seguir
comptant altres fabricants, com Samsung.

Aleix Vidal i Gaya
(Enviat des d'un Nexus S, excuseu la brevetat.)
El 27/03/2012 12:49, "Gerard Pelleja Josa" <gpelleja a gmail.com> va escriure: