[Android] Presentació, Dubte

Aleix Vidal i Gaya aleix.vidal a gmail.com
diu jun 3 22:22:45 CEST 2012

Xavier, Android ja va ser traduït al català per part de Google fa uns mesos
i es va deixar córrer la traducció de Softcatalà.

El que sí que pot ser és que hagis vist dispositius sense el català, degut
a que alguns fabricants eliminen el català a l'hora d'implementar el
sistema operatiu als seus dispositius. Ni és el cas de Sony ni dels mòbils
"Pure Google". I sembla que Samsung està posant fil a l'agulla per
corregir-ho. A HTC no està tan clar...

Aleix Vidal i Gaya
(Enviat des d'un Nexus S, excuseu la brevetat.)
El 03/06/2012 18:27, "Xavier Novella Sinde" <xaviernovellasinde a gmail.com>
va escriure: