MIUICat miuicat a gmail.com
dim set 20 19:05:14 CEST 2011

Bones gent,

Se que aneu fent el que podeu, però queden només 1.000 línies a traduir, que
entre 5 0 6 es fan poques. Aveure si per el divendres ja ho tenim i podem
treure les ROMs.

Una cosa més, un cop acabada la traducció, els que vulgueu col·laborar amb
el Team MIUICat (ja sigui amb més traduccions, dissenyant, fent articles al
web...) enviu-me un mail per a que sàpiga ben bé qui sou.

Salut!

El 14 de setembre de 2011 21:27, MIUICat <miuicat a gmail.com> ha escrit: