[Android] Traducció de la ROM MIUI al català

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
dic set 7 10:58:20 CEST 2011

Bon dia,

el que hi ha a crowdin és de les primeres versions de MIUI, ara fa
molt temps que ho tenim parat (des que amb els que ho anàvem fent ens
vam passar a cyanogenmod). No sé si algú hi ha fet alguna cosa
darrerament. Suposo que si voleu tirar-ho endavant podreu aprofitar
moltes cadenes de crowdin. Si us serveix ja podeu agafar-ho, si
necessiteu que us doni permisos digueu-m'ho, la veritat és que no
recordo com està: si es permet descarregar el que hi ha, etc. Si algú
dels que va contribuir té alguna objecció que ho digui :)

Com a curiositat, veig que s'ha canviat la bandera de l'idioma català
per una d'estrangera (abans apareixia l'andorrana):
http://crowdin.net/project/miui-rom-catalan-translation

Salut!

El 7 de setembre de 2011 10:13, Bàrbara Sanchez
<fragonetapower a gmail.com> ha escrit: