[Android] ÚLTIMA HORA: Android 2.3.4

Aleix Vidal i Gaya aleix.vidal a gmail.com
div abr 29 21:51:56 CEST 2011

El 29 d’abril de 2011 21:40, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:

> Per curiositat, el teclat funciona bé? porta text predictiu? Si es que
> sí, com es comporta el suggerimetn de mots amb les paraules amb
> apòstrofs, guions o ela geminada?

A veure, malgrat veig que no porta diccionari, i el que m'agafa són només
paraules de la meva agenda de contactes, he provat amb l'apòstrof i m'ha
predit "l'hotel" correctament.

D'altra banda, no sé perquè però veig que, com em passava anteriorment amb
(crec) la traducció al català en la froyo de cyanogen (sobre l'htc magic),
el teclat, en català, quan estàs en l'opció lletres, no apareixen tots els
números en les lletres superiors com a opció si prems llargament la tecla
(només apareix la opció en les tecles q-1, w-2, r-4, t-5 i p-0). No sé si
m'explico. Només ho puc entendre si és perquè les tecles e, y, u, i, o, són
les que poden tenir accents o caràcters especials.