[Android] .po per a revisar: AccountAndSyncSetting

div set 10 21:51:55 CEST 2010

  Al Windows és més complicat...
cometes baixes d'obertura      «      Alt + 0171
cometes baixes de tancament     »     Alt + 0187
<http://www.ub.edu/sl/ca/alt/recursos/blog/?p=691>

salut
jordi s

El 10/09/2010 20:56, en/na Pau Iranzo ha escrit: