[Android] Traducció del sistema base

Joan Montané joan a montane.cat
dij set 2 17:30:30 CEST 2010

El 2 de setembre de 2010 17:25, Tomàs Mallafré <tomas a mallafre.cat> ha escrit:
> Corregiu-me si m'equivoco, però crec que en cas de necessitat, i si
> prèviament t'has guardat la ROM original, la pots tornar a posar en
> cas que necessitis fer us de la garantia (evidentment, sempre que el
> problema que fa que l'hagis d'utilitzar, et permeti fer-ho).

Correcte, desconec si el fabricant pot "esbrinar" si hi ha hagut canvi de rom.

Jo estic disposat a córrer el risc, entre altres coses, vaig comprar
la meva Magic per eBay i no he tingut mai garantia. Només "arrisco"
quedar-me sense telèfon.

Joan Montané