[Android] Xperia X10 Andoid 2.1 en català

Joan Teixidó Pau joanteixidopau a gmail.com
dll nov 22 18:13:37 CET 2010

Perdoneu la pregunta, sabeu si el tema de Swype té a veure amb Android o
només és de Samsung?

I referent a això, sabeu si hi ha algun grup que treballi en la traducció d'
aquest element? El trobo realment útil.