[Android] Traducció cyanogenmod

Oriol Pellicer pellix a gmail.com
div nov 5 15:23:41 CET 2010

Ei,

amb el crowdin això és força automàtic perquè la gestió que comenta en
Joan la fa a partir de "name" (de fet no li veig el sentit a que
"msgid" servís per això, ja tenim "name"). Quan hi ha canvis puges el
fitxer nou a sobre el que ja hi havia, i agafa les cadenes noves.

Continuo investigant, i de moment em compila -són alguns Gb de codi i
de moment porta 1 hora- i sabrem si cal o no cal posar-hi el msgid,
però he de parlar amb algú, ja que si tots els idiomes ho fan servir
per alguna cosa deu ser ;)

Salut!

El 5 de novembre de 2010 13:24, Pau Iranzo <paugnu a gmail.com> ha escrit: