[Android] HTC Legend

Xavi ducktoy a gmail.com
dll maig 31 11:44:46 CEST 2010

Bon dia a tots,

Us escric per a consultar-vos un dubte. Tinc una HTC Legend de Vodafone i
pel moment cap problema exceptuant que traga bateria per un tub (em dura
aproximadament un dia, dos si no  l'uso gaire).

He estat trastejant des de fa temps per fòrums i voldria saber si hi ha
algún mod com el de Cyanogen (que vaig descobrir buscant coses sobre la HTC
Magic) per a la Legend. Al dur HTC Sense no sé si és compatible o
recomanable...

També demanar-vos si coneixeu algun sistema d'estalvi d'energia o bé coses
que es puguin desactivar, com modificar l'arranc, processos, etc...

En quant a la traducció al català, com està, es pot col·laborar d'alguna
manera? Ara mateix no tinc temps però potser d'aquí uns mesos si.

Salutacions

Xavi