[Android] HTC Legend a Simyo

Tomàs Mallafré tomas a mallafre.cat
dim maig 11 15:12:18 CEST 2010

El 6 de maig de 2010 13:11, Marc Belzunces <mbelzunces a gmail.com> ha escrit:
> Hola a tothom,
>
> No sé si heu vist que Simyo ven l'HTC Legend lliure (Android 2.1) a un
> preu molt competitiu (compareu amb Mundopda):
>
> https://www.simyo.es/simyo/portal/store/list-handset
>
> A més, avui han tret una tarifa nova també molt competitiva:
>
> http://www.simyo.es/tarifas.html
>
> Consum mínim: 6,99 EUR/mes
> Veu: 5ct/min (qualsevol hora, qualsevol operador)
> Internet: 300 MB/mes gratis *per sempre* (oferta fins finals de
> juliol), resta trànsit 3ct/MB en blocs de 256 kB
>
> De moment als contractes més antics no deixen migrar de la tarifa
> [...]

Perdoneu-me que segueixi amb aquest fil més aviat OT, però com que els
nostres mòbils tenen ganes de transferir dades, crec m'ho puc
permetre.

Marc i la resta: veig que a simyo es pot fer canvi a la nova tarifa.
Entenc que amb aquesta es perden els 10 minuts gratis entre números
simyo (però amb establiment de trucada, clar). És la mateixa que tenen
a pepephone (allí sí que hi veig que diuen que és per sempre, tot i
que està equivocat i parlen de 7 cèntims/minut en comptes de 5; suposo
que a simyo també deu ser així, vull dir per sempre)

GnuPG: 0x2D1296BA - http://pgp.tomi.cat
gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2D1296BA
Usuari Linux #384982
Usuari Ubuntu #13740

http://tomi.cat