[Android] [OT] no necessito traducció per a CM 5.0.8

Tomàs Mallafré tomas a mallafre.cat
dic des 22 00:55:14 CET 2010

El 16 de desembre de 2010 18:51, Jordi Augé <jordi a auge.cat> ha escrit:
> Crec que sí, però no n'estic gens segur,  és possible que quan toquis l'spl
> perdis la informació, o sigui que apunta't la llista d'aplicacions, i fes-te
> una còpia de tot abans de començar.

Bé, tal com indiquen les instruccions, es pot recuperar un nandroid
previ. Molt recomanable també -sobretot per a G1- la ROM modificada de
Firerat. He intentat explicar-ho una mica a http://a.tomi.cat/2h

GnuPG: 0x2D1296BA - http://pgp.tomi.cat
gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2D1296BA
Usuari Linux #384982
Usuari Ubuntu #13740
twitter/skype/nimbuzz/gtalk tmallafre

http://tomi.cat