[Android] CyanogenMod ja en català

Xavi ducktoy a gmail.com
dll des 6 17:50:16 CET 2010

Jo fa hores que miro i no veig la versió per a HTC Legend. Sabeu on la puc
localitzar?

Acabo de mirar a
http://forum.cyanogenmod.com/files/category/1-stable-mod/referenciat
per
http://www.gnulinux.cat/2010/12/cyanogen-6-1-el-primer-mod-de-landroid-100-en-catala/i
no està publicada.

:S

El 6 de desembre de 2010 14:35, Pau Iranzo <paugnu a gmail.com> ha escrit: